יום ראשון, 4 בינואר 2009

מי הוא?


התחלתי לצפות בדוקטור הו לפני שנתיים. גרתי בפלורנטין (דירת קרקע, שני חדרים פלוס חתולה), ובדיוק החלמתי מניתוח כזה או אחר. זיפזפתי בטלוויזיה ונתקלתי בתוכנית הזוייה. אנשים זזו לי על המסך עם מבטא בריטי, המון צבעים, ואיזשהו רובוט עם פומפה וכזה של מיקסר במקום ידיים. בהתחלה האשמתי את הכדורים שהביאו לי. ואז לאט זה התחיל לחלחל ונהיה תחביב. "דוקטור הו"! איזו אחלה תוכנית!!
הטארדיס הוא כלי התחבורה הכי מגניב בכל תוכניות הסיי פיי שקיימות בעולם! הדוקטור הוא דמות משעשעת ואפילו האוייבים שלו הם הזייה מפוקחת. התוכנית מצליחה לצחוק על עצמה בכל הזדמנות ואף אחד לא לוקח את עצמו ברצינות. פשוט תוכנית מעולה.
והדוקטור...
הדוקטור הוא דמות סוחפת, אסרטיבית, גברית, ילדותית, אינטיליגנטית, רגשית, מתוסבכת ורומנטית- כל מה שבחורה רוצה בגבר. עד עכשיו, אני עברתי שני דוקטורים (משנת 2005 עד היום) - כריסטופר אקלסטון ודייוויד טאננט. יש משהו יפה בכך שהדוקטור לא נגמר אלא מתחלף באחד אחר, כי אז זה כמו להיפרד מבחור ומקשר שמיצה את עצמו ולעבור לקשר מלהיב וחדש.
אבל זאת בדיוק הבעייה עם הדוקטור החדש.
מי זה?
קוראים לו מאט סמית' והוא לא עשה שום דבר משמעותי לפני כן ועכשיו הוא הולך להיות הדוקטור. בתמונת פירסום של התוכנית החדשה (הדוקטור ה11) הוא עומד שם כמו בוק עם פרצוף מאוד רציני עם מבט מפולפל בעיניים כאילו הוא מנסה להזמין אותי לוודקה רדבול במועדון הסופרנוס בדרום תל אביב.

אבל!

אני לא אהיה פאסימית ואאחל לו כל טוב והמון הצלחה בתור הדוקטור.

לסיום- הדוקטור (דיוויד טאננט) משאיר הוראות לדוקטור החדש בקטע מצחיק שמציג את אופיו האמיתי של הדוקטור.

להתראות דוקטור מספר 10! שא ברכה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה