יום חמישי, 18 בדצמבר 2008

פוסט ראשון.

אני רוצה להציג את עצמי- אפשר?
תודה.
קוראים לי נעה זד (וזה לא השם המקורי שלי), אני בת 25 (עיגלתי- יש לי יומולדת בפברואר), ילידת ברזיל (כן- יש לי דרכון זר, לא- אני לא רוקדת סמבה), סטודנטית למדעי המדינה שנה 2 (וזה מרגיש כאילו זה לא יגמר בחיים), בעברי ניגנתי על כמה כלים (ואז שברתי את האצבעות של יד ימין), מוזיקה היא חלק חשוב בחיים שלי (80 גיגה באייפוד ו100 גיגה בארקוס), גם צילום (בקרוב: קאנון די 5 סימן 2) וגם החתולה שלי דייוויד (כי הייתי שיכורה והיה מצחיק לקרא לה "דיוויד... בואי!), צופה של בטאלסטאר גלקטיקה (אבל אני עדיין חושבת שדובים מנצחים את בטלסטאר), עדיין אין לי רישיון נהיגה (ממניעים אידיאולוגים, סביבתיים ועצלנות), שנתיים שירתתי בצה"ל והעלו אותי ל26 משפטים צבאיים, מתוכם 25 בוטלו עם אזהרה ואחד הורשעתי וקיבלתי סופ"ש ריתוק ללא כוננות (אני עדין בטוחה שלקרא לק.אג"ם שלי חתיכת אפס היה רעיון טוב ואני לא מתנצלת ולא מתחרטת). אני צרכנית אפל גאה, בעלת מק חמוד ויפה ופרקטי (ולא מבינה מה עשיתי עד עכשיו עם פי סי). אם תלכו להופעות פאנק-רוק-אינדי-אלקטרו-וכאלה רוב הסיכויים שתראו אותי עומדת מאחורה (עם וודקה טוניק ביד).

נראה לי שזה כל מה צריך לדעת עליי, לא?

למה קוראים לבלוג ככה?
סיפור ארוך, ארוך מידי, אז החלטתי לעשות סרט על הסיפור הזה. שיסביר את זה בצורה ויזואלית. כשיהיה מוכן אני אעלה את הסרטון לכאן.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה